Merlin Dizisi (Tanıtım)

45028629-01a99a8f-4026-414b-90c9-e19ed20f8db6

Camelot’u, yuvarlak masa şovalyelerini, ekskaliburu bilmeyen yoktur herhalde. Çocukluğumuzun masallarında, çizgi filmlerinde yer alan ingiliz efsanesidir ve elbette bu efsanede yan rol olarak tanıdığımız büyücü Merlin bu kez bir dizide başrol olarak karşımıza çıkıyor, hem de en genç, delikanlı haliyle!

merlinBBC’nin 13 bölümlük dizisi “Merlin”, büyücünün gençliğini merak edenleri, saray entrikası ve şovalyeli savaşlarla tatlandırılmış serüveni izlemeye davet ediyor. “Keep the magic secret” sloganlı bu görsel şöleni gözden geçirin derim.

Daha fazlası için tıklayın.

72 thoughts on “Merlin Dizisi (Tanıtım)

  1. merlin super bi dizi ozellikle oradaki arthur super askım o benimsimdi ise 2.sezonunu merakla bekliorum

  2. Merlin rulez ^^ Gerçekte çok iyi bir dizi oldukçe heyecanlı ve iyi bir senaryosu var. Merakla ikinci sezonu bekliyorum. Soylu ahmak onun büyücü olduğunu öğrenince ne yapıcak bakalım

  3. BBC yaptığı açıklamada 2. sezonun çıkacağını söyledi yani dizi 2. sezonu garantiledi. 2. sezon kesinlikle olacak.

  4. büyüye bayılıyorum harry potter hayranıyım ve kitabında merlinin sakalı yada alaycı bir ifade ile merlinin sarkık donu diyevurgulanmıştır gerçekten çok merak ettim izlemeliyim…

  5. Çok güzel bir dizi ben ilk defa cnbc-e de izledim her pazar saat 20:00 de başlıyo izlemek isteyen izlesin tavsiye ederim bu arada filmin çekimlerinin 8 ay sürdüğünü biliyor muydunuz neyse gercekten cok fantastik ve cok güzel bir dizi…

  6. arkadaşlar diziyi çok merak ediyosanız türkiyedede yayınlanıyor artık cnbc-e kanalında pazar günleri saat 20:00 de

  7. Çok güzel mutlaka izleyin cnbc-e de pazar günleri saat 20:00 de başlıyor.Çok fantastik bir dizi.Tam bana göre.

  8. yaa arkadaşlar ben diziyi izlemeye yeni başladım merlin le gwen arasında bi şeyler olcak mı bilen varsa söylesin meraktan çatlıycam valla lütfeeeeen söleyin lütfeeeeeeeennnnnn

    • merlin le gwen arsında bişeey olmucak
      ama gwenle arthur un arası 2.sezonda baya ii😀
      2. sezonun ilk 2 bölümünü interentten izleyeblrsiniz

    • HAYIR gvenin arturla arasında bişey oluyo 2.sezon 2. bölümde onları öyle görmek sinirimi bozdu bence ikisi olmuyo artur daha güzel biriyle olmalı

  9. normalde gerçek efsanede morgana kara büyücü gwen arthurun karısı ama lancelotla kaçıo merlinde yaşlı bi büyücü

  10. ya eğer gwenle arthur arasında bişiler oluyosa merlin nolcak di mi.gerçekten ya merlin kimle olcak bilen varsa söylesin sevinirim şimdiden teşekkürler

  11. internete 2. sezon 3. bolum çıktı orda merlinle morgana yakınlaşıyor bilmem sonu nolcak😀

  12. ben bu diziyi 3 gündür tam olarak izledim ve 2.sesozunun 5. bölmündeyim 6 ne zaman gelcek bilimiyorum gwen’e uyuz oluyorum hem arthur gibi yakışıklı biri nasıl oluyosa ona aşık oluyor hemde öpüşüyorlar morganadan hoşlanırken birden gwenden hoşlanmaya başlayan arthura sözüm yok zaten ve merlin bu kadar iyiolarak sırrını nasıl saklıyor anlamadım ama dizinin konusu güzel ve genelde bölümlerde güzel hele 5. bölüm süper 2. sezonun bu arada o ejderha bence düşman olma ihtimali fazla merlin srbest bırakınca arkasındn vurcak onu

    • reklamda gördüm ejderha camelotu yakıyordu
      bakalım 3. sezonda bizi ne beklicek
      dizi süper gerçekten

  13. yabancidiziizle.com dan online izleyebilirsiniz görüntü ve ses güzel bütün bölümler var umarım yardımım olmuştur:D

  14. ya ben yabancı dizi hastasıyımdır ve bi izledimmi bidaha bırakmam bu dizi gerçekten izlenmeye layik bir dizi mi izlemeye başlıyayımmı birileri yardım etsin geçen tv de annemde izliodu çok güzel felan diyodu izlemeye başlasammı acaba bide diziyi izleyen birisi konusunu biraz daha açık bir şekilde anlatabilirmi yukardaki pek açık bilgi verememişlerde

    • Konusu kısaca şöyle:

      Merlin doğuştan sihir yeteneğine sahip olan bir çocuktur ve bu özelliği onu diğer büyücülerden ayırır. Çünkü hiç bir büyücü doğuştan bu yeteneklere sahip değildir.
      Annesi Merlin’i Camelot Krallığında saray hekimi olan doktor dostuna gönderir ve ona yardımcı olmasını ister. Merlin doktorun yanına yola çıkar.
      Gittiği yerde sihir ve büyü yapmayı kral yasaklamıştır ve cezası idamdır. Merlin sihir yeteneğinin fakındadır ama nasıl kontrol edeceğini bilememektedir. Kral büyü ve sihiri yasaklamayla birlikte ejderhalarıda yoketmiştir ama sadece birtanesini sarayının derinliklerinde tutmaktadır. O ejderha Merlinden kralın oğlu olan Arthur’u korumasını ister; eğer Arthur’u korumazsa düşmanlarının onu öldüreceğini ve ülke topraklarının parçalanacağını söyler.
      Merlin daha sonra bir kahramanlık yapıp Arthur’u ölmekten kurtarır ve kral Merlini oğlunun hizmetkarı olarak ilan eder.
      Artık bütün krallığın kaderi Merlinin elindedir !!

    • herkes dio 2 .sezon çıktı ve 2 site biliom diziworld ve yabancidiziizle (12 . bolum çıktı .i zleyin derim …

  15. bu arada dizi efsane ile bire bir bağlantılı.Ör: 7. bölümde merlin gwen’e hangisini seçerdin arthur mu lancelot mu? diye sorar. Gwen ise böyle bir şeye asla mecbur kalmayacağım diye yanıt verir. o sırada lancelot’tan hoşlanmaktadır. Ama sonraki bölümlerde arthur’a aşık olacaktır. Efsanede de. Kendisini çok seven eşi ile kalmalımı yoksa yine kendisini çok seven ve onu kaçırmak isteyen Lanceolotla mı kaçmalımı diye çelişkiye düşer. Sonra merlini bulup sen haklıydın seçim yapmam gerekecek dedi.

  16. ben cnbc-e’den izliyorum bu akşam var mesela pazar ve cuma akşamı 20:00 de veriyorlar ama bu akşam sezon finaliymiş ayrıca filmden dergiler almak istiyorsanız cnbc-e dergide veriyor filmden kareler fln blue jean’da arthur yani bradley james hakkında resimler fln verio

  17. Ben Merlin’in çizgi filmini izlemiştim.Orda Merlin çok yaşlıydı ve süpper bir büyücüydü.Arthur ise ondan büyü öğrenmeye çalışıyordu ve hiç bir zaman da başarılı olamamıştı.Pek hatırlamıyorum ondan sonra ne olduğunu,ama filmin en sonunda Arthur kayaya saplanmış bir kılıcı çeken tek kişi oluyordu ve öylece kral oluyordu.Filminden çok farlıydı yani ama bence efsane bu şekilde daha eğlenceli.SİZCE???????????????????????????

  18. bir duyum aldım kızın birinden merlini tamamen izlemiş arthur dizinin sonunda sarışın bir kızla evleniyormuş haberi olan var mı arthurla gwen yakışmıyor bari güzel bir kızla evlensinde içim rahat etsin

  19. bradley james çok yaışıklı.colin morganda öyle.türkiyeye gelmelerini istiyorum. sonra samsun bafra bu diziyi ve bradley james ve colin morganı çokkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoruz. onlar için canım feda.

  20. bende arkadaşlarıma katılıyorum bence arthurla morgana evlenmeli gwenlede merlin gwen tatlı ama arthurla yakışmıyorlar bence merlin süper bir dizi bence bu dizi 2-3 yada 4 yıl sürmeli aslında keşke hiç bitmese ama her dizi bir gün bitiyo bu arada arhurda merlinde çok iyi ve tatlı müthiş bir dizi ve müthiş bi ikili birbirlerine sürekli laf atmaları çok eglenceli ve çok komik herkese tavsiye ederim her cumartesi ve pazar saat 12.00 da bugün bu sezonun son bölümüydü herhalde gelecek sezonu sabırsızlıkla bekliyorum her sezonun 13 bölüm oldugunu bilmiyodu yeni ögrendim teşekkürler gelecek sezon hangi gün cevap bekliyorum

Bir Cevap Yazın

